![]() |
Yllättävä mainonta saa ihmiset pysähtymään ja ihmettelemään. Kuva:http://www.creativeguerrillamarketing.com/guerrilla-marketing/122-must-see-guerilla-marketing-examples/ |
![]() |
Muistathan harjata hampaat! Kuva:http://www.creativeguerrillamarketing.com/guerrilla-marketing/122-must-see-guerilla-marketing-examples/ |
![]() |
Hauska ja yllättävä saa huomiota. Kuva:http://thenatureofmedia.wordpress.com |
Sissimarkkinointia on mahdollista tehdä ihan yhtälailla pienten kuin suurienkin yritysten. Vain taivas on rajana, jos vain budjetti sen sallii. Pienelläkin budjetilla, kekseliäisyydellä ja rohkeudella voi myös saada aikaan uskomattoman hienoja ja tehokkaita kampanjoita.
Tässä esimerkki taatusti huomiota herättävästä tempauksesta, joka ei vaadi rahallista panostusta:
![]() |
Kuva: http://www.timeoutchicago.com/things-to-do/out-about-blog/135532/lush-does-it-in-the-buff |
Kun aletaan toteuttamaan sissimarkkinointia on siinä aina riskinsä että menee hutiin ja jotkut ihmiset pahoittavat mielensä. Mutta toisaalta liian laimea yritys jää varmasti yritykseksi ja koko homma kuihtuu kokoon. Eli ei kannata edes yrittää miellyttää kaikkia!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti